معرفی شغل plc و دیگر مشاغل فنی
نوشته شده توسط : پریسا راد

در رابطه با شغل و  بازار كار plc بايد گفت  پي ال سي در بخش صنعتي كاربردهاي بسياري داشته و بروز مشكل در آن خسارت هاي بسياري را در خط توليد و مونتاژ صنايع وارد مي كند. بنابراين اهميت پي ال سي نشان از بازار كار خوب و پردرآمد آن براي متخصصان اين حرفه مي باشد.

با توجه به تخصصي بودن كار با پي ال سي و نبود نيروي متخصص و حرفه اي در اين زمينه پيشنهاد مي كنيم تا از طريق شركت در دوره هاي آموزشي يكي از پي ال سي هاي كاربردي و پرمصرف را فراگرفته و به فعاليت و درآمدزايي در اين رشته بپردازيد.

دوره پي ال سي چگونه است؟

خوشبختانه امروزه آموزشگاه هاي بسياري با توجه به افزايش تقاضا براي يادگيري مفاهيم پي ال سي به برگزاري دوره هاي آموزشي در اين زمينه پرداخته اند، آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده دوره هاي پي ال سي در كشور است كه به صورت كاملا تخصصي و زير نظر سازمان فني حرفه اي به آموزش PLC از صفر تا صد توسط اساتيد با تجريه و متخصص مي پردازد. آموزش پي ال سي دلتا، آموزش پي ال سي زيمنس، آموزش برنامه نويسي پي ال سي از جمله مطالب آموزشي در اين دوره آموزشي است.

آموزش تابلو برق صنعتي

تابلو برق صنعتي نيز همانند پي ال سي اهميت ويژه اي در بخش صنعتي داشته و از بازار كار و درآمد خوبي برخوردار است. در صورتي كه علاقه مند به ورود به بازار كار برق صنعتي هستيد بايد بگوييم كه پي ال سي و تابلو برق صنعتي از بازار كار خوبي برخوردار هستند.

براي ورود به بازار كار تابلو برق مي بايست تخصص لازم در زمينه طراحي، ساخت، مونتاژ تابلوهاي برق را داشته باشيد. با شركت در دوره هاي تخصصي آموزش تابلو برق در مدت زماني كوتاه و با پرداخت هزينه اي مي توانيد به اين تخصص دست يافته و وارد بازار كار پردرآمد و تخصصي تابلو برق شده و از درآمد خوبي برخوردار شويد.

بهترين مركز برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك كجاست؟

در صورتي كه به دنبال آموزشگاهي معتبر براي شركت در دوره هاي آموزشي برق و الكترونيك هستيد بايد بگوييم آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده دوره هاي آموزشي برق و الكترونيك در كشور است كه همه ساله كارآموزان بسياري را وارد بازار كار مي كند. اين آموزشگاه زير نظر سازمان فني حرفه اي كشور فعاليت كرده و به صورت تخصصي و كاملا عملي و پروژه محور زير نظر اساتيد با تجربه و متخصص دوره هاي آموزشي برق و الكترونيك را برگزار مي نمايد.

آموزش پي ال سي، آموزش طراحي تابلو برق، آموزش هوشمند سازي ساختمان كه امروز همانند دوره هاي پي ال سي و تابلو برق رشد بسياري داشته و بسيار پرطرفدار مي باشد، آموزش برق ساختمان، آموزش تعميرات ايسيو خودرو، آموزش تعميرات لوازم خانگي، آموزش تعميرات پكيج ديواري و نصب كولر گازي و پكيج ديواري و بسياري از ديگر دوره هاي برق و الكترونيك از دوره هاي تخصصي اين آموزشگاه است.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين آموزشگاه به آدرس www.fonoonbargh.com مراجعه كرده يا با شماره هاي 02166576476 تماس بگيريد.

 




:: برچسب‌ها: بازار کار plc ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: